Maaddeelejine

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Madde - 23 maj 2014 09:39

Det märks att solen, värmen och stämningen har påverkat mig positivt. Dom där två veckorna

när det bara regnade och var grått ute var jag tröttare än någonsin,ovanligt trött och somnade

varje dag direkt jag kom hem vilket inte är likt mig. Har aldrig vart den som velat sova en liten

stund under dagen för att bli piggare,jag blir bara segare och tröttare därför kände jag inte ens

igen mig själv dom veckorna sömnen tog över mig. Den här veckan har jag inte vart trött, inte

sovit någonting när jag kommit hem,har bara haft massa energi och kraft tack vare det här fina

underbara vädret som ger mig ett lugn i kroppen. Är liite trött idag,var nästan för trött igår när

jag skulle sova att jag inte kunde somna,blev inte många timmars sömn men det går säkert över

efter lunch. Det är FREDAG,det ska vara fint HELA helgen och jag har en fullspäckad helg vilket

känns jätte KUL :D Det här som jag skrev igår,att ta dagarna som dom kommer funkar riktigt bra

faktiskt och jag känner mig ganska lugn i kroppen. Kommer det en jobbig tanke eller något känns

tufft då rycker jag mest på axlarna,borstar av mig det och känner det får bli som det blir och det

som händer det händer sen är det som bortblåst. Jag tror mer och mer på att allting händer utav

en orsak,att ödet fixar ihop det som ska vara och tar mig till den platsen där jag ska vara även om

det är på det mest oväntade stället men det är de som är spännande med livet,man vet aldrig vad

som kommer hända ske. Pratade med en tjejkompis igår om det här med framtiden, att det skulle

vara intressant att veta vad som händer om tre till fem år,intressant absolut men nej jag vill inte

veta framåt för då har man inget att se fram emot, spänningen skulle försvinna och nyfikenheten

skulle inte vara lika rolig längre. Så med spänning ser jag fram emot hur mitt liv kommer bli, hur

det kommer formas,vilka människor jag kommer träffa på & vem jag kommer dela mitt liv med<3


 


#life #friday #weekend #happiness #joy #friendship #makeeverydayspecial #summerislife #summer2014


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards