Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 2 juni 2014

Sommaren är här<3

Av Madde - 2 juni 2014 10:05

Godmorgon alla glada,hur kan man inte vara glad,äntligen är sommaren 2014 här och det

är en stor lättnad. Allting blir lättare,går lättare och känns lättare när det är sol och varmt

ute,tror nog att många håller med mig. Andningen, humöret allting bara flyter på och man

har en helt annan energi att köra på fullt ut. Den här sommaren vill jag göra till den absolut

bästa,till en minnesvärd sommar av glädje,skratt och kärlek,uppleva nya saker och hitta på

roliga saker tillsammans med mina vänner. Jag vill göra den här sommaren ihop med mina

fina vänner och jag hoppas dom är på. Så vad vill jag göra i somma r? Åka utomlands, gå på

konsert,kanske åka till Gröna Lund eller Liseberg,bada och sola,äta gott och hitta mig själv

på vägen till slutet av sommaren. En dag i taget,ta saker som dom kommer,det blir som det

blir och det kan jag leva med. Släppa på kontrollen , sluta vara nojig & övertänka allting för

det blir bara jobbigt. Nu är sommaren här,jag vill leva och njuuta av värmen som solen ger

och göra varje dag minnesvärd. Vad bra man skulle må om det var sommar nästan hela året

,det skulle verkligen inte sitta fel,jag mår som absolut bäst när det är sommar och varmt :)<3

 

 

 

#hellojune #juni #sommaren2014 #glad #värme #sol #sommarenärhärnu #dethärärminsommar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards