Maaddeelejine

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Madde - 6 juni 2014 22:54

Den 8 juni 2007 tog jag studenten,trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle klara av gymnasiet

men det gjorde jag. Nu har det gått sju år, SJU ÅR sen jag tog studenten,snacka om att alla år

och tiden har gått fort. Nu känns det som om man aldrig gått i skolan samtidigt som det känns

som om det var igår och jag saknar den tiden mer än något annat,det gör jag faktiskt, det var

den bästa tiden i mitt liv under gymnasiet. Igår tog min lillesyster studenten,när hon sprang ut

då brast det för mig,tårarna bara rann och jag var väärldens stoltaste storesyster. Min lilla tjej

har blivit stor,tyckte hon nyss gick runt med blöja och napp med sitt krulliga blonda änglahår<3

Pappa min var där också,när han kom mina knän nästan vek sig och jag ville bara springa iväg

och tankarna snurrade fortare än vanligt i huvudet men till min stora förvåning fick jag en stor

varm lång kram av honom,med en ärlig röst trodde jag på honom när han sa att det var väldigt

kul att se mig sen fick jag en stor bukett med rosor av honom som han tyckte jag förtjänade :)

Det var ofattbart, den bäästa känslan jag någonsin känt i HEEELA mitt liv,jag har fått tillbaka

min pappa,han vill att vi ska börja om och även mina syskon också. Helt otroligt,har fått tebax

hela mitt liv på bara en sekund. Jag har fortfarande inte förstått det än,har gått runt .. undrat

om det bara var en dröm men det var de inte,mitt hjärta och min själ är äntligen hel. Ingenting

av det här skulle hänt om det inte vore för Jennifer,jag är henne evigt tacksam livet ut nu. Igår

var den bästa dagen i hela mitt liv,vi fyra systrar är återförenade och jag har min pappa igen<3


 

Min student 8 juni 2007 <3 OP3B kommer aldrig glömma våra tre ihop,stor saknad :)


 

Tomas, Nettan, syster Jennifer och Pappa :´)<3 massa kärlek till er


  

Jag och min fina lillesyster Therese,jag ser så mycket av mig själv i henne på både utseendet

och personligheten.Ibland önskar jag att vi kunde bli små igen<3 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards