Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Back on Track

Av Madde - 17 juni 2014 10:14

Nu är jag tillbaka på gymmet igen efter säkert två månaders frånvaro,inte bra alltså meen

resultatet från gårdagens träningspass it feels so good med träningsvärk i hela magen och

ryggen. Det var fullt med bilar på parkeringen,ohnej då är det säkert lång väntetid på alla

maskiner men nope det var nästan tomt och jag fick mer än vanligt gjort. När det inte var

speciellt mycket människor där testade jag på nya maskiner,why not man mååste utmana

sig själv för att kunna komma någon vart och få ännu bättre resultat. Under några veckor

nu när man nästan nått botten usch vad mycket skräp man åt,pizza,godis and so on vilket

jag började känna i kroppen att den inte mådde bra någonstans. Inte konstigt att man har

haft humörsvägningar,aldrig vart trött på kvällarna av allt socker rus och känt sig ganska så

nere. Nu ska det bli andra bullar,träna, äta bättre, tänka på mig själv och tänka positivt <3

Blev så där himla skönt trött igår kväll,gick till sängs redan halv elva då jag bara somnade i

soffan hela tiden så varför inte lägga sig i tid för en gångs skull? Joo tjena,direkt jag la mitt

lilla huvud på kudden blev jag genast pigg och bråkat med mig själv hela natten som aldriiig

tog slut kändes det som,tror jag fick en eller två timmars sömn men jag tänker fasiken träna

idag iallafall,tröttheten ska inte ta över mig även fast jag nästan däckar här och nu haha nej

träna är vad som gäller efter lunchen idag punkt.slut -nya tag -nya möjligheter -börja om :)


 

Fight for your life,do what makes YOU happy and do it just for your self <3


#träning #gymmet #tisdag #pepp #laddad #tahandommigsjälv #duleverbaraengång #justdoit


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards