Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Madde - 18 juni 2014 09:36

*Gäsp* godmorgon allihopa,världens tröttaste tjej känner jag mig som idag,noll sömn blev det under natten

och jag fröstår inte varför. Sen jag började träna igen i måndags har det inte gått att sova fast mina ögon

åker ner, hjärnan är trött och kroppen är totalt slut på energi men ändå går det inte att somna, varföör ??

Det är tur att man inte blir en sån där tjurig,irriterad och bitter kärring för att man är övertrött haha nej

jag är glad ändå och håller humöret uppe även fast min kropp skriker SOVA,JAG VILL SOVA. Inatt ska jag få

sova,jag måste få sova annars orkar inte min lilla kropp som vanligt som nu får gå på reserv batteri. Annars

gick träningspasset jÄÄÄkligt bra,konstigt nog går det alltid lättare och lite bättre när jag har träningsvärk

här och där men det är nog för att musklerna är uppmjukade från dagen innan. I måndags var crosstrainern

ur jobbig,jag ville bara kliva av den lika fort som jag ställde mig på den men igår däremot dåå gick det bra ;)

Kunde kört på hur länge som helst men eftersom en liten förkylning plus pollen ligger och irriterar i min kropp

& näsa vill jag inte köra fullt ut förrän jag är helt bra. Crosstrainern är lika med kärlek<3 Nu är det snart bara

en dag kvar sen lång helg och Midsommar,hoppas jag kan sova i helgen och bli mig själv igen. Ska träffa bästa

vännen Martin på stan över en fika today när jag slutar,han har tagit semester för första gången i sitt liv så

då måste jag passa på att träffa grabben när han äntligen har tid över. Ha en bra dag allihopa,det ska jag ha :)


 


#onsdag #trött #vänskap #villsova #måstehållamigvaken

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards