Maaddeelejine

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Madde - 24 juni 2014 10:10

Kan inte vara annat än glad,lycklig och förväntansfull just nu! Igår kväll bokade jag

och min kära mor en utlandsresa till Turkiet, fyfaaan vad SKÖNT det ska bli. Jag har

egentligen semester vecka 29 och vi åker en vecka innan men min coach går iallafall

på sin semester den veckan,jag börjar plugga en månad efter, jag har ingen nytta här

att göra och jag BEHÖVER komma iväg. Jag ska njuta fullt ut som aldrig förr utav den

här resan,glömma alla bekymmer och verkligheten i en heel vecka. Sol,värme, dotter

-mamma semester och bara rå om varandra är vad den här resan handlar om för mig.

Sen första dagen på nya året har det vart en kamp varje dag,jag har kommit långt och

jag känner mig rätt stark nu och har bestämt mig för vad jag vill. Det känns himla bra

och det gör att jag kommer kunna andas ut,slappna av och njuta på resan. Det finns en

hel del att se fram emot det här sista halvåret på 2014 faktiskt, jag tror och är gaanska

säker på att det kommer bli bättre och lättare än första halvåret som vart. Vad har jag

att se fram emot då joo 1. Cityfestivalen 2. Power Meet 3. Utlands resa till Turkiet

4. Börjar plugga den 6/7 aug och 5. Den 28 aug börjar DAANSEEN igen. Som ni ser

finns det mycket att se fram emot,det känns väldigt skönt inombords kan jag säga er<3


 

Maren Beach Apart Hotel :)


 

Inte världens lyx hotel och största poolen men who cares, får jag sol och värme och

strand är jag mer än nöjd <3


 

Turkiet Alanya, vi ses snart :D<3


#semester #turkiet #flyga #holiday #strand #dethärärlivet



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards