Maaddeelejine

Alla inlägg under juni 2014

Av Madde - 4 juni 2014 10:53

När det är jobbiga tider,när motgångar kommer och oturen bara knackar en på axeln då är jag

extra tacksam över att jag har mina vänner. Det är i dom stunderna man behöver dom lite mer

och det värmer mig i hjärtat att dom finns här för mig no matter what till hundra procent. Man

ska aldrig någonsin ta sina vänner för givet,det är dom som förgyller ens liv. Bara tanken på att

man faktiskt har någon att ringa till när man är ledsen är stort, det är inte alla som har en bästa

vän att ringa till. Jag är tacksam varje dag över dom vännerna jag har,skulle aldrig byta ut dom

mot något annat i den här världen för dom är BÄST. Det finns ingen tillräckligt bra beskrivining

över hur mycket dom betyder för mig men jag hoppas dom nästan vet hur mycket. Riktiga och

bra vänner är dom man inte alltid pratar med eller träffar varje dag,man vet vart dom är,vi vet

vart vi har varandra och det är inte ens någon tvekan på att inte finnas där för varandra när vi

verkligen behöver en och en annans stöd,det är en självklarhet. Mina vänner är som min egna

familj,fast man inte är av samma blod och kött är det faktiskt dom som finns där mest och utav

alla gånger det krisar eller av lycka. Min bästa vän Martin sa till mig förra veckan : Efter allting

du gått igenom och går igenom är det fan läskigt att du fortfarande står upp. Det var något som

jag verkligen behövde,det var som en bekräftelse till mig själv att jag är en sjujäkla kämpe, det

är jag och jag håller med honom. Men utan mina vänner hade jag inte orkat stå upp,det är dom

som dragit mig upp när jag suttit fast,det är dom som visat mig den ljusa vägen när jag är vilse.

Tack till alla mina underbara vänner,ni rockar allihopa och jag älskar er något grymt mycket<3

 

 

 

#vänskap #föralltid #vännerbehöverman #gealdrigupp #motgångargördigstark #friendship

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Madde - 3 juni 2014 12:48

Har settat hela förmiddagen och kollat efter resor,blir helt till mig när man ser dom där

vita sandstränderna och klarblåa havet oooh<3 Vill bara hoppa upp från den här stolen

och placera mig i en solstol någonstans i värmen på en strand,fatta vad härligt! Medans

man satt och kollade på bilder drömde jag mig bort, det finns vissa ställen jag verkligen

vill åka till 1. Hawaii 2. Rhodos 3. Barcelona 4. Los Angeles 5.London 6.New York

det är några av många ställen jag vill åka till och några av dom är ett måste,man lever

bara en gång och det är mycket jag vill se och uppleva. Jag VILL och jag SKA ta en sista

minuten i mitten av Juli när jag har semester,blir troligtvis Rhodos eller Turkiet jag vet

inte än utan vi får se vad det blir. Brukar alltid vara borta en vecka men kan tänka mig

att faktiskt vara borta en och en halv vecka eller två veckor,de skulle inte sitta fel alltså.

7veckor kvar till semester,känns som en evighet men jag är peppad och nedräkningen är

igång för fulla rullar. Det ända jag inte gillar med att åka utomlands är att flyga, är inte

rädd för att flyga men jag gillar det inte alls,att man inte har någn kontroll samtidigt är

det också den härligaste känslan att flyga. Men dom sista fyra åren har det blivit lite mer

läskigt men det är de värt när man väl är framme i den tropiska värmen,helt underbart :)


 

Hawaii <3


 

Rhodos <3


 

Barcelona <3


 

Los Angeles L.A <3


 

London <3


 

New York <3


#resa #semester #sommar #värme #sol #utomlands #bästakänslan #jagvillåkatypnu


Av Madde - 2 juni 2014 10:05

Godmorgon alla glada,hur kan man inte vara glad,äntligen är sommaren 2014 här och det

är en stor lättnad. Allting blir lättare,går lättare och känns lättare när det är sol och varmt

ute,tror nog att många håller med mig. Andningen, humöret allting bara flyter på och man

har en helt annan energi att köra på fullt ut. Den här sommaren vill jag göra till den absolut

bästa,till en minnesvärd sommar av glädje,skratt och kärlek,uppleva nya saker och hitta på

roliga saker tillsammans med mina vänner. Jag vill göra den här sommaren ihop med mina

fina vänner och jag hoppas dom är på. Så vad vill jag göra i somma r? Åka utomlands, gå på

konsert,kanske åka till Gröna Lund eller Liseberg,bada och sola,äta gott och hitta mig själv

på vägen till slutet av sommaren. En dag i taget,ta saker som dom kommer,det blir som det

blir och det kan jag leva med. Släppa på kontrollen , sluta vara nojig & övertänka allting för

det blir bara jobbigt. Nu är sommaren här,jag vill leva och njuuta av värmen som solen ger

och göra varje dag minnesvärd. Vad bra man skulle må om det var sommar nästan hela året

,det skulle verkligen inte sitta fel,jag mår som absolut bäst när det är sommar och varmt :)<3

 

 

 

#hellojune #juni #sommaren2014 #glad #värme #sol #sommarenärhärnu #dethärärminsommar

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards