Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Madde - 2 juli 2014 10:21

Vart jag än går, vart jag än är och vad jag än gör är det bebis magar överallt! Idag saknar

jag kärleken,förhållande och lycka extra mycket. Sen de tog slut med mitt ex har de bara

gått nerför,jag tog det verkligen hårt och jag saknar han fortfarande fast jag inte vill vara

med honom. Kärlek,nej jag tror inte på den längre, sad but true. Det gör mig både ledsen

och lättad att jag släppt allting som har med kärlek att göra. Det verkar inte finnas någon

bra kille över till mig,tyvärr vilket jag har accepterat nu. Men när jag ser alla tjejer nu gå

runt med sin bebismage,eller när par håller hand eller killen gör något gulligt mot tjejen,

det känns,det tar emot,det knyter sig i magen. Istället tänker jag, vad roligt att vissa har

hittat varandra och lyckats och leer åt det samtidigt som man känner en liiten tår i ögat.

Jag kan inte ens prata om kärlek längre,när folk frågar mig hur det går med kärlek chipar

jag efter andan,bara tittar på personen och säger att det är inget jag vill prata om för såå

pass ont gör det inombords. Jag vill mer än allt på denna jord uppleva riktig kärlek,få bli

behandlad som om jag vore den ända tjejen för killen,uppleva ett liv tillsammans och att

få barn men jag har verkligen jätte svårt och tro att något av det där ens kommer att ske.

Det är helt sjukt hur mina ex har gjort mig så fruktansvärt illa att jag själv inte ens tycker

jag förtjänar någon,dom har behandlat mig på ett sätt att jag inte vet annat. När jag åker

iväg med vänner,vi träffar på killar och någon av dom vill prata med mig då vill jag bara

gå därifrån,att dom ska låta mig vara och inte låtsas som att dom är intresserade för det

är vad jag är van vid,att bli behandlad som luft,som om jag inte har några känslor,det är

galet hur dom förstört mig att jag till och med blivit rädd för att kolla på en kille,säga hej

till en kille,jag kan inte det längre. När man inte tror på kärleken länre vilket jag inte gör

överhuvudtaget får man leva genom kärleksfilmer, dom är varken på riktigt eller sanna

men mer än så kan jag inte komma närmare riktig kärlek,det är den kärlek jag lever på :)


 

#love


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards