Maaddeelejine

Direktlänk till inlägg 3 juli 2014

Bli lite sommar fin

Av Madde - 3 juli 2014 10:38

Snart är det semester för min del,snart sitter vi på planet om några dagar mot tropisk värme

och paradiset, det ska bli fantastiskt skönt. Men först ska jag klippa mig, fixa till lite och göra

blonda slingor i håret vilket jag alltid gör till sommaren. Har suttit i två timmar nästan,kollat

runt på frisyr bilder för att få lite inspiration och tips på hur jag ska klippa mig. Hittade nu en

bild hur jag vill att min lugg ska vara,för mig är den viktig. Har aldrig blivit nöjd med just min

lugg hos frisören, dom fattar aldrig hur jag menar vilket jag hoppas att dom gör idag men det

är en kille som ska klippa mig vilket känns näähee vad jobbigt men det blir nog bra. Min kära

moster ska göra slingorna på mig,det gör hon alltid och det blir alltid lika bra och fint,jag ser

fram emot nära hela håret är klart. När jag kommer hem till Sverige igen kommer håret mitt

blivit blekt, ljust och fint precis som jag vill ha det :D Ser verkligen fram emot när man kliver

av planet,kommer ut från flygplatsen och man äntligen får känna den där härliga värmen nu

som man väntat ända sen man åkte därifrån förra året. Förrutom att klippa mig ska jag kolla

på en ny bikini, är trött på den jag har och klart man vill ha en ny till den här resan. Jag titta

lite på Gina Trico men dom hade en fin och resten var bara nej! Jag måste hitta en typ idaag.

Ska klippa mig kvart över ett på Cut & Blow vid gallerian,ska möta upp mor min på stan runt

ett tiden som ska hålla mig sällskap på stan sen. snart lunch,magen kurrar,ha en bra torsdag<3

 

 


Vill att min lugg ska vara så pass lång/kort att jag kan ha den bakom mitt

öra när jag har uppsatt. Men också att luggen och håret på vänster sida

ska vara lika lång som min lugg så det ser likadant ut på båda sidorna :)

 

 

 

#frisyrer #klippamig #sommarfin #slingor #newchange

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 2 december 2020 13:47


Jag älskar julen. Allt som har med julen att göra. Julmusik, julfilmer,  julpyssla, julpynta här hemma, stämningen av julmys❤. Det här är första året första gången i mitt liv som julkänslan inte är där vilket beror på många olika faktore...

Av Madde - 1 december 2020 23:19


Sista månaden på det här året,vilket år det varit. Det kan ni nog  alla hålla med om. När man tänker tillbaka till den här dagen fast förra året kunde man aldrig föreställa sig vad vi hade att vänta på men lika bra var väl det. Mina förhoppning...

Av Madde - 2 augusti 2020 17:20


Kan man komma över ett trauma som man varit med om sen ung ålder? Det är en fråga jag ställer till mig själv varje dag,ibland flera gånger och blir samma svar varje gång - jag vet inte. Det kanske handlar om hur du är som människa,hur du hanter...

Av Madde - 31 juli 2020 22:55


Varför glömmer vi alltid hur bra man har det? Särskilt vi som bor i sverige. Det är hemskt hur andra länder är fattiga,där det ständigt är krig,alla dom här flyktinglägren. Dom är många. Många länder som skulle byta mot vårt liv in a heartbeat....

Av Madde - 29 juli 2020 20:47


Jag har väl en slags hat-kärlek till livet lika mycket i jämföring som att allt går både upp och ner. Livet består av många aspekter i livet vi alla ska gå igenom på gott och ont. Man ska vara barn,kanske gå igenom en skilsmässa där vi ska best...

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards