Maaddeelejine

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Madde - 31 augusti 2014 15:38

Blev ett långt bloggar uppehåll under hela sommaren, inget jag planerade utan det bara blev så men nu

ska jag försöka blogga som vanligt igen. Vad har hänt under min sommar kanske ni undrar? Vet knappt

vart jag ska börja men kan säga att det här blev den bästa sommaren i hela mitt liv,livet har vänt från

ner till upp och jag har inte mått så här bra sen jag var elva år. Jag och mamma åkte utomlands vilket

var underbart,mitt självförtroende blev på topp och jag åkte hem med hopp. Dom sista tre dagarna då

kunde jag inte riktigt koppla av,var rädd att hamna i ensamheten igen men jag fick mig en rätt så stor

överraskning. Dom första två veckorna umgicks jag en hel del med vänner,träffade nytt folk och börja

känna mig glad igen. För snart sex veckor sen sprang jag på en gammal killkompis inne på en ica affär

,vi pluggade ihop på folkhögskolan för två år sen och sen dess har jag inte sett han eller prata med han.

Vi började umgås som vänner, hängde ihop hela tiden men egentligen sa det klick mellan oss redan när

vi sa hej till varandra men det var han som tog första steget. Sen den dagen har vi hållt ihop varje dag

och vi har nu vart ett par i snart 6veckor,har aldrig vart så här kär någonsin och jag har aldrig någonsin

träffat på en sån bra kille<3 Vad har hänt mer? Jag började plugga matte för tre veckor sen tre gånger i

veckan,på den lilla tiden har jag redan gjort stora framsteg. Har även fått en egen lägenhet, jag flyttar

in på onsdag är så exalterad :D Som ni märker har jag haft fullt upp hela sommaren,har hittat mig själv

igen och är lyckligare än någonsin. Har äntligen fått tillbaka mitt liv,jag älskar mitt liv,hela mitt liv :)<3


 

Jag älskar dig ^^ <3


 

Sommaren 2014,en sommar jag aldrig kommer glömma<3


#sommaren2014 #jagälskarlivet #kärlek #överlycklig #mirakelhänder #nuärlivetpåtopp


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards