Maaddeelejine

Alla inlägg under november 2014

Av Madde - 3 november 2014 11:12

Tycker alltid det är skönt med en ny vecka,jag får alltid ny energi till att göra det man inte gjorde

förra veckan som man sa till sig själv att göra men saker och ting kommer emellan iband,det kallas

livet. Det bästa med den här veckan är att jag finally kan börja med träningen igen nu när hostan är

i princip helt borta och förkylningen också. Har nästan inte dansat på tre veckor nu,känns som långa

veckor! Ska även börja gymma igen,har inte gjort det på fyra månade :o so it is about time för jag är

långt ifrån nöjd med min kropp just nu,inte att jag känner mig tjock eller något men lite har man ju

ändå gått upp,mn mage och mina lår ser inte ut som dom gjorde för fyra månader sen om man säger

så. Jag vill känna mig självsäker, fit och bekväm i min egen kropp igen,jag kan och jag ska göra det :)


 

<3 <3 <3 3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Av Madde - 2 november 2014 19:03

Då försöker jag göra ett nytt försök med att blogga,om jag ska vara ärlig har oktober månad vart allt

annat än lätt,det har vart tufft med många upp och nerförsbackar men det är bara ta nya tag, samla

sig nya krafter. Jag är som en durasel kanin, laddar mina batterier sen kör jag på ända tills det säger

stopp i kroppen. Mitt huvud är överfull av tankar, min kropp är laddad av känslor så när det kommer

till mig själv är jag förvirrad när det gäller det ena och det andra. Jag vill kunna njuta av livet varje

sekund men vafan det går inte,har panik över framtiden, att man inte har kontrollen över att kunna

veta hur allting blir och hur man själv vill att det ska bli. Försöker lägga mitt förflutna åt sidan men

jag vet inte riktigt hur?! Det är mycket som spökar i mitt huvud,ibland blir man trött på sig själv och

bara skrattar för att man känner sig så löjlig,jag måste sluta tänka varenda sekund alla dagar,tankar

låt mig vara och låt mig njuta av livet på riktigt,jag vill älska livet och släppa all kontroll på allt :) :)


 


,,,, MADDE ,,,, :)







Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards