Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 december 2014

Av Madde - 13 december 2014 13:23

Lördag den 13 december,Lucia dagen. Det är den mysigaste och bästa dagen på hela året,jag vet

inte exakt vad som gör den här dagen speciell men för mig är den bara det. Klev upp 7 imorse och

kollade på Lucian där Cecilia kören i Göteborg sjöng. Sen jag var liten har jag och mamma på lucia

morgonen alltid klivit upp vid sju,vi värmer några lussebullar med ett glas mjölk och myser ner oss

i soffan framför tvn och lyssnar på den ljuva julmusiken. Imorse för första gången klev jag och min

sambo upp tillsammans för att kolla på Lucian,det om något var mysigt. I eftermiddag klockan fyra

ska jag,pontus,mamma och moster till domkyrkan nere på stan och kolla på Lucia tåget vilket vi gör

varje år fast jag brukar alltid gå med mormor och morfar men dom är utomlands. Istället får jag gå

med dom 3 personerna som är några av dom viktigaste personerna för mig i mitt liv,ser fram emot

den här konserten väldigt mycket. Är det någon som har vart lucia? Jag har vart,en gång,det var på

dagis eller fritids. En tjej i min grupp blev lucia, jag blev jätte ledsen och fick därför också bli lucia

haha,vilket minne,jag minns det som om det var igår. Jag önskar er allihopa där ute en bra lucia :)


 

Det här är förra året i domkyrkan,julmusik i kyrka är magiskt att lyssna på<3


 



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards