Maaddeelejine

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Madde - 21 december 2014 22:53

När man kollar ut kan man inte direkt tro att det är julafton om bara tre dagar,inte här i

västerås iallafall. Här är det lika grönt som våren själv,väldigt tråkigt,man får ingen sån

där riktig julkänsla som när man var liten. Fast det är grönt och tråkigt ser jag ändå fram

emot julen jätte mycket,båda mina äldsta kusiner har kommit hem från göteborg så om 3

dagar är hela familjen samlad igen<3 Vi skulle egentligen fira julen "hemma" (hos mamma)

men det blir hos moster istället,vi har alltid varannat år vem vi är hos. Någon som är säker

på vad ni kommer få i julklappar? Jag har ingen som helst anning för första gången faktiskt,

mamma sa till mig här om dagen, Madde jag tror att du kommer bli super nöjd med klappar,

känner att jag verkligen har lyckats med dina julklappar i år. Då blev jag inte alls ännu mer

nyfiken? nej nej,JOO :P Julklappar är alltid roligt att få,men det är inte vad julen handlar för

mig,för mig handlar det om att vara med familjen,kärlek,att rå om varandra & vara tacksam

över att man har allt det där. Tänk alla som inte har någon att fira jul med? Eller dom som får

en helvetes jul för att den ena föräldern är alkis eller något annat ??? Är evigt tacksam att jag

alltid fått den julafton som alla barn borde få,att jag har en familj,att jag är älskad av dom<3


 

#julafton #julen #christmas #julgran #family #love #snow #christmasholiday #joy

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards