Maaddeelejine

Alla inlägg under januari 2015

Av Madde - 1 januari 2015 15:29

Vilket nyår det blev,över mina förväntningar helt klart,kunde inte bli ett bättre firande. Jag och

min pojkvän firade tillsammans med två andra par. Linnea och Fredrik,Elina och Jesper,otroligt

underbara och fantastiska människor är dom. Vi kom hem till Linnea vid åtta tiden ungefär,käka

mat gjorde vi först för att sen slå oss ner i vardagsrummet där vi spelade ett spel som jag tyvärr

inte kommer ihåg namnet på men det är som barn geni fast ett step svårar,utmanande och roligt

var det. Linnea som vi var hos bor på lillåudden, tjugo minuter innan tolvslaget traskade vi neråt

stan där vi kollade på fyrverkerierna. Jag var väldigt tveksam om jag ens skulle klara av det, att

stå mitt på stan när det smäller som värst och mest men dom stöttade och fanns där till huuundra

procent,jag är stolt över mig själv och stämningen kändes amazing. När allt pang pang var slut så

gick vi tillbaka hem till linnea och spelade klart spelet. Vi kom hem runt halv fyra imorse,helt slut

efter en underbar kväll. Det är kul att börja lärt känna dom här personerna, att klicka ganska på

en gång och känna att man passar in för en gång skull. Det var ett perfekt avslut på året som har

vart och den bästa början på ett nytt år. Nu ser jag fram emot ett ljust och lyckligt 2015 :) <3 :D


 

Ett minne för livet,ni gjorde verkligen min kväll,mitt nyår<3


 

Tycker det är riktigt skönt med ett nytt år,känns som om jag kan andas igen<3










Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards