Maaddeelejine

Alla inlägg den 6 mars 2015

Av Madde - 6 mars 2015 11:42

Snart är veckan över och helgen närmar sig. Det ska faktiskt bli skönt med helg, har inga planer under helgen men det kanske ändras vem vet. Min pojkvän ska iväg till hans fars stuga med hans syskon hela helgen, så det kommer bli tomt utan honom. Men tänkte umgås med familjen min,lite kvalitetstid<3 Ska strax iväg till skolan sen tar jag heelg. Synd att det är tråkigt väder ute,igår var det sol och vår i luften men idag är det grått och regnigt ute. Men dom har sagt på vädret att våren kommer på söndag och jag hoppas att dom har rätt. Jag drömmer mig bort då och då till varmare grader,jag vill mer än allt åka utomlands i sommar,i ned that. Har sparat ihop till en resa iallafall,bara hoppas att ingenting ekonomiskt kommer i kläm på grund av någonting. Ett dröm ställe som jag alltid velat åka till är Hawaii,hur underbart skulle inte det vara ^^ Det är sånt man får tänka på dom här gråiga dagarna,drömma. Det är fredag iallafall och jag tänker njuta till fullo,försöka göra något skoj av helgen :)<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards