Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Madde - 13 mars 2015 20:48

Vilket fantastiskt väder vi haft idag,lite kalla vindar fortfarande,vi är bara i mars men på helt rätt väg mot varma tider. Möte upp min fina vän Anna på stan vid ett tiden,vi letade upp något ställe där det var sol. Vi satte oss ner,njöt av varje solstråle man kunde få och bara hade en massa tjejsnack. Det är alltid en fröjd att umgås med Anna,hon är härlig på alla sätt. Vi tog en promenad mot mitt gamla gymnasium där vi kollade på något av en hemlighet jag inte kan gå ut med än ;) fortsättning följer .... När vi gick tillbaka in till stan var jag totalt slut och vrålhungrig. Vi satte oss på Waynes Coffee för att slappa och få sitta ner. Vilken härlig dag med sool, tjejsnack och en bra början på fredagen. Ikväll blir det spelkväll med våra två fina, Fredrik och Linnea ^^ Men först titta klart på Let's dance där jag nog hejar på Marie,hon kan verkligen det här med att dansa :D :)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards