Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Madde - 11 april 2015 19:42

Min mamma åkte utomlands igår vilket jag verkligen unnar henne men fasen vad tomt det är utan henne. Vi ringer varandra varje dag,jag umgås mest med mamma just nu. Men nu när hon inte är hemma,när det inte går att ringa och inte träffas känns förjävligt jobbigt,särskilt nu när jag verkligen behöver prata med henne. Mamma är den ända som jag pratar med när jag är ledsen eller något jobbigt har hänt,men nu måste jag hålla mig en hel vecka. Lycka till,känner mig redan som en tickande bomb och hur gråten sitter under ögonlocken. Det är bara att svälja och vara starkare än någonsin. Min mamma,hon är världens bästa. Jag kan vara riktigt envis och arg på den där kvinnan men hon är helt fantastisk,en hjälte i mina ögon. Det finns ingen finare person än henne,hon har det största hjärtat. Jag hoppas verkligen hon njuter av semestern men jag längtar redan tills du kommer hem,det här kommer bli den längsta veckan ever. Jag saknar dig<3 :)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards