Maaddeelejine

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Madde - 17 april 2015 18:14

Just nu känner jag ren glädje,min mamma kommer hem ikväll från sin semester,gissa vad jag ska krama

om henne imorgon när vi ses. Kommer säkert fälla en och annan tår,äntligen kan jag ringa henne när jag

vill och jag kan gå över till henne när jag vill. Det är faktiskt en stor lättnad att mamma kommer hem,en

vecka borta,tiden har går gått ganska sakta men ändå fort på samma gång. Det är fredag igen, kommer

ihåg när jag skrev det förra veckan som om det var igår. Det är semi-final i let´s dance,vart någon mer

chockad än bara jag att Alex åkte ut men ingmar fick vara kvar? Samma trubbel varje år,jag håller mina

tummar och tår att Marie vinner hela skiten! Det är hon verkligen värd,meen det skulle inte förvåna mig

ifall det blir en skräll i år att ingmar vinner bara för att han är en gammal "idol" nej tack. Jag tänker som

förra veckan iallafall ringa på Marie två gånger. Ikväll händer det inte annars speciellt mycket,finns inget

att göra & ingen att vara med så då får man underhålla sig själv. Är en väldigt rastlös person som hatar

att sitta själv,behöver nästan alltid eller vill ha sällskap och göra något. Känner mig annars väldigt ensam

och bortglömd,är det bara jag som känner så eller är jag inte själv om den känslan? Nu får det ta och bli

sommar,det blåser ju attan där ute och allt man vill är att bara hålla sig inne i värmen och slippa vara ute.

Hoppas ni får en roligare helg än mig,får väl se ifall något roligt eller spännande dyker upp med tiden :) ^^


 

If you have hope,you have everything<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards