Maaddeelejine

Alla inlägg under april 2015

Av Madde - 4 april 2015 21:23

Inte trodde jag för en sekund att "allt kommer ordna sig till slut" det kändes som om alla bara sa dom orden till mig för att jag var väldigt ledsen och nere. Men visst ordnade sig allt till slut,JAG HAR FÅTT EN NY LÄGENHET :D Kan inte beskriva glädjen och lättnaden jag känner inom mig. Efter alla dessa månader av sökande och letande med tårar,stress och ångest men nu är det äntligen över. Nu lägger jag det där bakom mig och blickar framåt. Den här lägenheten är precis en sån lägenhet jag har velat haft ända sen jag fick på tankarna att börja flytta hemifrån och exakt det området jag alltid velat bo på. Det finns mycket positivt med den,det är en 2:a,har badkar ;) en stoor balkong med sol från morgon till kväll, tio minuter till min dans,gym och stan. Hallå kan det bli bättre?? Naaaej :D Så sjukt glad, nu kom mitt mirakel. Man får aldrig sluta kämpa och tro på livet,huur äckligt jobbigt allting är vilket det veeerkligen har vart och tro mig,har velat strunta i allt och bara gå iväg men jag är alldeles för envis och det ledde mig ditt jag ville. Jag förtjänar det här mest av allt,nu blev påsken och helgen genast mycket bättre. Sitter och kollar just nu på gladiatorerna,vilka kämpar det är med ikväll,gladiatorerna åker på ganska stort stryk av utmanarna mhm spännande ^^

Av Madde - 3 april 2015 21:34

Att vara ledig en fredag och få långhelg,lyx kallar jag det. Men min seega förkylning vill verkligen inte ge sig,den gör mig galen både av frustration och uttråkhet. Har leggat till sängs nu sen förra onsdagen. Försöker att vara lite pigg men blir trött och yr nästan på en gång. Mamma kom över idag,hälsade på mig men hjälpte även mig att städa det som var värst medans jag stod och stekte mina goda pannkakor. Hon är världens absolut bästa mamma som hjälper mig med allting men när man är sjuk uppskattar man sånt ännu mer. Som sagt det är långfredag och helg,en till sjuk helg men tur det finns film och serier. Har ni sett eller kollar på The Big Bang Theory? Avskydde den serien dom två tre första säsongerna men nu stor gillar jag serien. Bestämde mig för att se den från början,har bara sett sen i mitten. Först så ska jag kolla klart på Let's dance och som varje fredagar rockar Marie like a star :) ;)

Av Madde - 2 april 2015 21:40

Då var påsken här och ledighet. Jag är ledig från idag till på onsdag. Det är inte helt fel men har vart sjuk sen förra onsdagen och saknar den sociala biten i skolan. Men får hitta på saker med nära och kära vilket var ett tag sen. Är jätte förkyld fortfarande vilket är ganska jobbigt,det gör mig trött och har ingen ork alls. Tänker kurera mig så mycket det går och vara tillbaka nästa vecka. Men något tänker jag iallafall hitta på under påsk ,litet som stort spelar ingen roll. Hela dagen har jag sett en massa kort med påskägg av godis däri,man kan inte låta bli att inte bli sugen på godis vilket inte händer mig jätte ofta men dom här bilderna funka. Ska ta mig till affären och köpa något gott att njuta av resten utav den här skärtorsdagen :) ^^

Av Madde - 1 april 2015 20:38

Jag tycker alltid det är skönt med en ny månad,har hört att dom flesta tycker det. Mars har vart ganska turbulent med mycket gråt och besvikelser men även mycket nya lärdomar och styrka. Det känns som om april månad kan bli bra,har läst att mars har vart en tuff månad men att april blir bättre. Vi får hoppas på det bästa. Nu är vi också ett steg närmare våren,hur skönt är inte det :)? Jag måste bara bli av med min jobbiga förkylning som är riktigt seg och långdragen . Sen kan jag njuta mer. Den här dagen,den första dagen i april har vart spännande och ganska kul,en dag med blandade saker helt enkelt. Nu ska jag krypa ner i soffan,mysa ner mig under en filt och kolla på Grey's Anatomy,det som gör onsdagar så bra ;) :)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards