Maaddeelejine

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Madde - 4 maj 2015 23:00

Förra veckan var en tung vecka,det var för mycket döden inblandat på en och samma gång. I tisdags var jag på en seans med en vän och våra mammor,det var Terry Evans som höll i det. Man satt där och lyssnade på alla historier när en dam i 70 år åldern som var där med sin dotter som är ungefär i 45 års åldern,dom sitter framför oss och helt plötsligt börjar den äldre damen att rycka i stolen vilket jag först trodde var epilepsi men då börjar hennes dotter skrika att hon är död,att vi måste ringa efter en ambulans. Som tur var klarade hon sig men kan säga att det var en hemsk syn att se. Önskade faktiskt att jag sluppit se vad som hände. Det var väldigt mycket att se,det följde med mig dagen efter,det satt som en film mitt framför mina ögon hela dagen och kvällen.

Men i torsdags började det kännas bra igen, jag skulle få min första valborg med Pontus och vi fick en bra kväll. Men på natten fick jag reda på att en tjej i min dansgrupp hade gått bort den här kvällen i en riktigt hemsk olycka. Vad är det som händer? Död efter död på en vecka. Hela helgen har jag sovit riktigt dåligt,haft hjärtklappningar och bara mått skit. Men nu måste jag skaka av mig allt som har med döden att göra,det tar för mycket på mig. Min hjärna kokar över snart, mitt hjärta håller på att sprängas,ett tryck över bröstet. Nu måste jag lägga det här åt sidan,göra saker som gör mig glad,vara runt folk som tar mig för den jag är och njuta för fullt av att jag får leva och andas varje dag.



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards