Maaddeelejine

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Madde - 17 maj 2015 17:09

Är det någon annan eller är det bara jag som är trött på det här kalla, tråkiga, blöta vädret som

drogs in direkt det blev Maj månad? Man kan nästan tro att det är april nu istället,maj månaden

brukar alltid vara väldigt fin och varm annars. Hoppas innerligt att det blir en fin varm sommar

efter många månader av kyla och blöt. Snart är långhelgen över,känns ganka skönt ändå,tebax

till dom vanliga rutinerna och så som det ska vara. Dansen är över tyvärr för den här terminen

men direkt jag flyttat till nya placet har jag cirka tio minuter en kvart till gymmet och då jäklar

ska jag sätta fart med träningen igen. Skolan slutar den 3 juni eller något,har "sommarlov" till

3 augusti eller något sånt,sen när hade jag sommarlov? Det var i nian,annars har jag sommar

jobbat varje sommar hela somrarna. Har inga planer inför sommaren just nu men det blir nog

saker att göra med tiden,får se hur ekonomin ser ut också. Jag skulle gärna åka utomlands,åka

till Gotland igen,shoppa i stockholm,åka till London,bada massor och bara leva livet i sommar<3

Men just nu längtar jag efter lite sol,värme som ger mig energi och kraft. Gäspar hela tiden,är

trött nästan hela tiden och uttråkad till max! Men det sägs att efter regn kommer solsken ^^ :)


 



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards