Maaddeelejine

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Madde - 19 maj 2015 12:57

Nästa lördag går flyttlasset till nya lägenheten,är lite nervös och pirrig inför det. Känns konstigt

att faktiskt flytta ifrån den lägenheten där jag bor nu,man har verkligen kommit in sig här och

känner sig hemma. Men jag får se den här lägenheten som en utmaning vilket det var för mig i

början att flytta till min absoluta första egna lägenhet. Jag har klarat av saker som jag faktiskt

inte trodde skulle funka men har överraskat mig själv tusen gånger om,är stolt över mig själv :)

Längtar till man har kommit in sig i nya lägenheten och känner sig som hemma,jag hoppas att

det kommer gå fortare än vad det gjorde här men det tror jag för har ändå bott hemifrån i tio

månader snart. Det känns som om det bara gått tre eller fyra månader men tiden springer ifrån

en ibland. Ser fram emot att köpa balkongmöbler, kunna ha blommor i fönstrena,ha ett sovrum,

ha ett badkar och större utrymme till saker i lägenheten. Min mamma kommer hit idag, här ska

det packas för fullt,man packar verkligen ner hela sitt liv men det blir ett nytt äventyr och nytt

kapitel i sitt liv,det ska bli spännande,det känns rättare än nånsin att flytta ditt,here we come :)


 

Det går bra nu<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards