Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 september 2015

Av Madde - 1 september 2015 16:08

Den senaste tiden eller åren rättare sagt har jag blivit mycket för att måla naglarna,vet inte vart

det kom från. Äger inte jätte många nagellack som jag vet många av mina tjejkompisar gör men

har några och är bra sugen på att köpa många fler. Mina står fint uppradade i skåpet,har mina få

favoriter som jag faktiskt tagit kort på. Var ni snabba eller tidiga med allt som har med mode att

göra? Själv var jag väldigt sen och efter med allt från att fixa håret,till att sminka mig,att ha fina

kläder på mig till att göra det där lilla extra. Sminka mig började jag med sista halvåret mitt 2:a

år på gymnasiet,medans dom flesta i min krets hade börjat redan i fyran vilket entligt mig är liite

för tidigt,man ska väl ändå vara barn så länge man kan? Jag hade inga pimpiga frisyrer,inge smink

och inte det senaste inom kläder. Det var ingenting jag tänkte på,inget jag brydde mig om,inte för

att jag inte fick eller inte ville utan jag var helt enkelt inte där än. Det var ungefär mitt sista år på

gymnasiet jag fick upp mina ögon för allt som hade med "mode" att göra. Inte för att vara poppis

eller bli snyggare,för att JAG tyckte det var kul. Kläder är något utav det roligaste jag vet att hålla

på med,att kombinera färger med vad det nu är det är väldigt kul,att lära sig nya frisyrer är super

roligt. Det tar tid att upptäcka sig själv,gör det aldrig för någon annan än för dig själv,var barn så

länge du kan. Fixa frisyrer,sminka dig,matcha kläder,pimpa dina naglar för att det är ROLIGT  


 

Det här är några utav mina få favoriter av mina nagellack ^^ <3


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards