Maaddeelejine

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Madde - 3 september 2015 16:47

Är det någon som tror på andar? Då menar jag mer som ett liv efter döden,reinkarnation,att livet

inte tar slut när man dör? Det är ett häftigt,mäktigt och spännande ämne att prata om. Har ända

sen jag var liten vart super intresserad av det övernaturliga. I april fick jag äran,chansen att åka

på en seans med Terry Evans,kunde knappt tro det var sant när jag satt där i salen och fick lyssna

på den här mannen i fyra timmar som i många år har vart en stor förebild för mig när det kommer

just till det här ämnet. Det var nästan övermäktigt,man tog in varenda liten detalj och hade stora

rävöron på sig. Det var inte sista gången jag gjorde något sånt,det där bara MÅSTE jag bara gå på

igen någon gång. Varför jag alltid har vart intresserad av det övernaturliga,jag vet inte faktiskt???

Det är inget ämne som har diskuterats hemma när man var mindre,har inte vart med om något så

där tydligt under mina yngre år. Vet inte varför,men med åren har nyfikenheten bara växt på mig

mer och mer. Min fina farmor som gick bort i plötsligt cancer för åtta år sen nu har visat sig för

mig,det var väl ungefär tre eller fyra år sen när jag bodde hemma. Såg henne lika tydligt som när

man står någon levande person nära i rummet. Hon hade en brun kavaj/jacka och en brun kjol på

sig. Satt och kollade på tv,minns inte vad jag kollade på, var verkligen jätte inne i mitt program.

Från ingenstans helt plötsligt stod hon framför mig,jag kände mig som en liten flicka igen,visste

inte riktigt vad jag skulle tänka och tro. Det var bara sekunder sen var hon borta,jag satt där tyst

och stängde av ljudet på teven. Såg jag rätt ? Det var både en lättnad men sorligt, jag ville prata

med henne,hade så många frågor jag bara ville ställa henne men jag fick iallafall se henne igen<3


Ni som verkligen av hela erat hjärta tror på något slags liv efter döden har jag ett tips om ett jätte

spännande program som heter Mitt barns tidigare liv. Det här är barn från 3 till 5 år som kommer

ihåg sitt förra liv,vilka dom var,vart dom bodde,hur dom såg ut,hur dom dog och kom tillbaka till

det här livet i en annan kropp,med ett nytt namn,en ny familj och nytt liv. När den här serien kom

för någon vecka sen förväntade jag mig inte speciellt mycket men efter bara en två minuter,huur

spännande som helst. Sitter som fastklistrad framför teven,ögon stora som en örn och ingenting

annat kretsar runt mig under den timmen. Det här programmet går på torsdagar på tv4 fakta kl

åtta,ni som har den kanalen,både ni som tror och inte tror,KOLLA. Barn som är 3år,har aldrig ens

vart i ett annat land än där han/hon bor. Dom kollar inte på program som nyheter eller historia -

kanalen eller något sånt. Men ändå kan dom städer som Kina,det där xl47 planet jobbade jag på.

Om ni kollar förstår ni vad jag pratar om,man blir total fascinerad och hoppar i soffan för att det

är så darm coolt att du inte vet vart du ska ta vägen (jag gör det iallafall haha). Alla får tro på det

man själv tror på,det finns inget bevis till hundra på någonting. Men man vet,känner själv när man

verkligen vet att det man tror på är äkta,det finns,vi kan inte ta på det,men vi kan känna det :)<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards