Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Madde - 11 september 2015 20:13

Gokväll,gokväll,det är FREDAG tjohoo. Veckan har gått fort,många träningar och mycket plugg vilket

resulterar i trötthet och slut i kroppen ända in i själen men på ett bra sätt. Men det är ALLTID skönt

med fredag,en tid man bara kan andas ut och slappna av (för oss som är ledig på helgerna). Minns så

väl när jag jobbade varannan helg,en gång i månaden hade man även dubbla pass hela helgen,neever

eveer again nej tack! Funderar att gå till gymmet imorgon faktiskt? Killen jobbar,jag har inga planer

so why not?? Har haft sug flera veckor nu att gå till gymmet men vaarje gång har något kommit där

emellan men imorgon är det blankt ziro noll,att dra mig själv till gymmet har jag inga problem heller

med att göra. Det är nog dags nu,det får bli första passet imorgon. Är även sugen på att köpa några

nya träningsbyxor,det finns jätte många snygga brallor i alla butiker bara för att jag inte har pengar

till det just nu,prioriterar mat och räkningar för det är faktiskt viktigast. Apropå pengar,kollade på

reprisen imorse av den nya säsongen av Lyxfällan,HUR kan man sätta sig själv i en sån knippa? Jag

förstår att livet har motvindar ibland,man vill shoppa loss,göra naglar och löshår men allvarligt,det

är inte det viktigaste. Jobba häcken av dig,betala räkningarna,spara pengar och DÅ kan du slänga

ut pengar på vad du vill men fortfarande har pengar kvar,  DÅ förtjänar du att göra något för bara

dig själv vad det nu än är. Det är lääskigt hur folk tror att breven öppnar sig av sig själva och allt

löser sig helt av sig själv. Man kan önska ... Men verkligheten är inte sån. Man måste kämpa över

sitt liv med svett och tårar. Tack och lov för att aldrig haft skulder eller något. Men det är fredag,

jag är halv trött och ska bara mysa i soffan framför teven och njuta av lugnet,att det är helg.   


 



 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards