Maaddeelejine

Alla inlägg den 12 september 2015

Av Madde - 12 september 2015 13:07

Som jag skrev igår var det dags för mig att sätta igång med gymmandet,klev upp i tid för att inte

hela dagen skulle försvinna, peppade mig själv ännu mer och såg verkligen fram emot att gymma.

Gick in på deras hemsida för att kolla öppetiderna,ifall något förändrats men det såg ut precis som

vanligt,perfekt. Satte mig på cykeln för att trampa iväg,lyssnade på musik för att känna adrenalinet

i kroppen,blev lite smånervös när jag väl gick fram mot dörren. Men det går inte att öppna,vad nu??

Såg bara en lapp där det stod något om vecka39 vilket inte är förrän om två veckor men just idag är

det stängt den 12 september på grund av " inspirationsdag " för dom som jobbar dag. Besviken blev

jag,irriterad och arg för några sekunder. Det var bara att trampa hem igen då,tur att det bara tar 5

minuter för mig att cykla ditt. Hade jag fortfarande bott hemma hade det tagit minst 25 minuter att

komma hem med bussen,nu är det iallafall nära. Det var helt enkelt inte meningen för mig att träna

idag,det är bara att acceptera och ta det för vad det är. Har dansträning imorgon kväll,ska gymma

på måndag och har även dansträning där på kvällen,blir en hel del träning ändå. Men just den dära

känslan av hur peppad man är,planerat hela sin dag sen blir den inte som man trodde,det är ganska

surt men det är ingenting jag kan göra åt saken. Har tvättid klockan 5,inte det roligaste som finns

dock något som måste göras och det är väldigt skönt när det väl är gjort. Funderar på om jag ska

läsa min bok eller kolla serie till dess? Det blir vad det blir,det är lördag iallafall,jag tänker njuta<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards