Maaddeelejine

Alla inlägg den 23 september 2015

Av Madde - 23 september 2015 16:24

Skrev i ett tidigare inlägg att dom senaaset fyra månaderna har sömnen vart kaos,inte sovit en enda

natt. Nu har jag fått sova FYRA hela nätter,kan inte önska mig mera. Vet inte varför det vände bara

från en dag till en annan men klagar gör jag inte,det får mer än gärna fortsätta på den här vägen nu.

Känslan i kroppen att man sovit hela natten,att vakna pigg och utvilad, har nästan glömt hur känslan

utav det känns. Helt underbart,keep it up. Vaknade fem minuter innan alarmet skulle väcka mig, det

är bästa känslan,att redan vara pigg innan klockan slår. Då har man fått sömn att det räcker. När det

var ungefär en timme kvar innan bussen gick satt jag i köket, kollade på en serie och plötsligt ringer

det på dörren. Vem kommer nu? Man måste antingen kunna koden eller ha nyckel för att komma in ??

Det var min moster,men vad gör du här (med glädje så klart i rösten) sa jag till henne,vart helt ställd

av att se henne där. Hon hade sin tidiga dag på jobbet,tänkte chansa att se ifall jag var hemma. Det

var jätte roligt,bra överraskning,sånt gillar jag. Vi satte oss i vardagsrummet,fick äntligen prata av

mig,det behövdes. Fick även skjuts till skolan,det var inte heller helt fel ;)


Hade prov i matte idag på kap3,hade något fel här och där men överlag gick det bättre än förväntat.

Det går riktigt bra i matten för mig nu,har världens flytt och får alltid beröm utav min lärare, hon är

en fantastisk person på alla sätt,en riktigt glädjespridare och vill alltid se oss lyckas. Utan henne då

hade det här aldrig gått. Kan till och med sitta hemma och göra uppgifter helt av mig själv och fattar

vad jag faktiskt gör? Under mina 12 år i skolan tog jag inte ens upp matte böckerna hemma,dom fick

ligga kvar i väskan till nästa dag,det var ingen mening med att räkna hemma. Jag förstod ändå inget

och hade ingen som kunde matte bra heller. Nu är jag min egen hjälp,min hjärna har öppnat sig,helt

otroligt vad hjärnan är häftig. Nu när jag sovit fyra hela nätter också är jag inte trött på dagen,nu så

behöver jag inte ta en powernap vilket jag aldrig tyckt om att göra,bara om man är riktigt riktigt slut.

Allting går mycket lättare när man är pigg,som plugget exempelvis. Ikväll är det mitt onsdags favorit

program, So you think you can dance. Onsdagar har blivit min favo dag i veckorna,den har känts lätt,

det är som att på onsdagar går allting bra,då känns allting bättre. Trevlig onsdag på er,njut av livet<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards