Maaddeelejine

Alla inlägg den 27 september 2015

Av Madde - 27 september 2015 14:21

Solen är äntligen här,har känt hela veckan att behovet av sol är stort. Har inte vart trött eller deppig av det gråa tråkiga vädret men lite ljus mår vi alla bra av. Har haft en envis huvudvärk i fyra dagar,vaknade imorse utav känslan att värken är borta (halleluja). Bara känsla av hur lätt mitt huvud var gjorde att jag hoppade ur sängen,njöt av frukosten sen blev det en lugn skön promenad i solen,det blev en perfekt början på dagen.

Söndagar brukar vara den mest tråkigaste, sega dagen på hela veckan,nu när jag har dansträning på söndagar har söndag blivit en av mina favorit dagar. För mig känns det alltid som måndag när den här träningen nu ligger på söndagar,min vecka börjar princip idag. Är ändå ledig på måndagar från skolan därför blir det alltid en skön start på veckan från och med mina söndagar. Ska strax till att laga mat innan träningen,min mage den kurrar här för fullt. Ha en trevlig söndag ^^

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards