Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Madde - 1 oktober 2015 12:28

Wow det är redan ny månad,september är över,den månaden gick fort. Det blev en hyffsat bra månad

ändå måste jag säga. Igår var det min födelsedag,den kunde faktiskt inte bli bättre på något sätt,var

jätte nöjd. Hade bara bjudit min familj,min pojkvän hade bjudit över sin familj vilket jag också hade

tänkt på men osäker som jag är när jag inte vet vad dom tycker om mig tog han tag i det vilket jag är

glad för idag att han faktiskt gjorde. Det visade mycket kärlek,omtanke från hans sida,uppskattar det

verkligen. Var ganska nervös när jag visste hur MÅNGA vi skulle bli,sprang runt här hemma som en tok

för att vara säker på att allting var klart och redo när dom skulle komma. Det är ändå med familjen vi

kan vara oss själva och slappna av,det är bara den där känslan av att man vill vara överallt och kunna

hinna prata med alla vilket nästan inte går som är jobbigast vid dessa festligheter men jag tror nog att

dom har full förståelse att det lätt blir så. Min mamma,moster,yngsta kusinen,mormor,morfar,min killes

pappa,tre systrar med deras kille och syskonbarn. Att fått blivit en del av TVÅ fina familjer,det är precis

allt vad jag någonsin önskat mig. Killens föräldrar,vilka fina personer dom är,systrarna helt underbara<3

Presenterna,herregu vad MYCKET presenter jag fick. Kände mig riktigt bortskämd och älskad utav alla

i rummet som satt och kollade på mig när jag satt och öppnade dom (jobbigt värre) men vad gör man

inte för lite presenter ;) fick bland annat biobiljetter + en bok av älskling,biljetterna är till imorgon till

The maze runner 2 och boken är forsättningen på boken jag läser nu,bra jobbat älskling med minnet ^^

Biljetter av mamma till en musikal vi ska gå på nästa fredag,kan knappt vänta. Av moster fick jag en

jätte fin koppar ljuslykta som kommer användas mycket nu i höstmörkret. 500 kronor utav svärfar,lite

pengar från mormor och morfar. Sen en hel del till utav dom andra,tack tack TACK för att fina saker<3

Kunde inte blivit en bättre födelsedag,är så tacksam att jag har alla er i mitt liv,ni gjorde min dag till

den bästa födelsedagen i hela mitt liv. Nu går vi mot hösten. Ny månad. Nya drömmar. Nya mål. Hopp<3


 

Ni är en underbar familj,att fått blivit en del av er,min dröm är nu verklighet<3



 

Du är mitt lugn i min oro,du är mitt stöd i min stress,du är min kärlek i

kärleken,du är den klokaste underbaraste personen jag träffat älskling<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards