Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av Madde - 2 oktober 2015 19:45

Vara ledig en fredag,finns det något bättre? Känslan när man vaknar,vet att man får sova vidare eller

bara ligga kvar i sängen till man känner sig tillräckligt redo för att kliva upp är nog EN av dom bäästa

känslorna som finns. Det var precis det jag gjorde imorse,till halv elva (lite dåligt samvete) fast halv

elva är inte jätte farligt men ändå sent (vad gammal jag låter) haha men har faktiskt aldrig vart den

där tonårsungen som kunde sova halva dagen till tre fyra på dagen,aldrig någonsin. Det senaste som

jag sovit tonåring som vuxen är halv tolv. Är även en nattuggla,när jag är ledig eller börjar sent kan

jag sitta och kolla på tv eller kolla på en serie till tre,halv fyra men det spelar ingen roll,kan iallafall

inte sova längre än till nio tio,pigg och vaken för en ny dag. Fem MINUTER kvar till IDOL,fredagsmys

med älsklingen,det är den här stunden man längtar efter hela veckorna jämt och nu är fredag här <3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards