Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 oktober 2015

Av Madde - 5 oktober 2015 18:43

Musiken dunkar på för fullt utanför vårat omklädningsrum,det här att inte veta vad man ska ha på sig till träningen varje vecka är en evig tjatig sak haha (typiskt tjejer) Vill köpa massa nya tränings kläder,mina känns väl "använda" både byxor och tröjor. Kruxet nu då är att när det kommer till pengar har jag blivit snål mot mig själv,spara SPARA in så mycket du kan säger jag till mig själv och det går suveränt. Vill känna att jag är väärd att slösa lite pengar och köpa något nytt fint till mig själv men då ska högen med pengar vara stor även efter inköpen för DÅ kommer samvetet inte äta upp en. Kanske för hård mot mig själv? Sparsam och ekonomisk ät en bra sak,får det alltid att gå runt månad efter månad plus spara pengar. Om 20 min börjar min dansträning,RAGGA. Den bästa dagen i mina veckor,dansen är min räddning ,mer vissa dagar som idag. Har redan såån brännande rump och lår träningsvärk ifrån träningen igår men här ska brännas mer och träna hårt,någon kommer sova gott inatt ^^

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards