Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Madde - 1 januari 2016 11:31

Godmorgon 2016,godmorgon världen :) Hade alla en bra nyårsafton? Mitt nyår blev mycket bättre än vad

jag trodde. Var hemma hela kvällen med killen,vi började med att kolla på film. Såg på Minions,haha den

var hysteriskt kul. Har ni inte sett den,se den! Som säkert många andra gjorde igår spelade vi bingolotto,

på sista spelomgången treans bingo var jag ETT nummer ifrån EN MILJON,då började man bli svettig,hallå

vem vill inte bli miljonär? Mer än gärna. Det blev ingen vinst haha suprise,tror det är en väldigt liten chans

att vinna. Det är bara alla pensionärer som redan har pengar som vinner hehe,vi får vänta till vi blir gamla

då kanske vi har en chans haha. Kanske dum fråga men har ni sett serien Vänner? Vem har inte det,jag har

däremot aldrig sett hela serien från avsnitt ett till sista avsnittet. Jag och killen har börjat kolla på den nu

från början,är helt beroende av serien. Den sprider någon glädje som gör att man bara vill se mer,man blir

helt inne i deras liv. När klockan började närma sig tolv tog vi bilen ner till stan (djäkneberget) där vi mötte

upp Johannes och hans tjej Linnea. Raketer är det värsta jag vet,fick en stor raket i huvudet på nyårsafton

när jag gick i sjuan eller åttan då halva mitt hår brann upp och min jacka vart rejält förstörd. Började gå ut

för tre år sen men är lika livrädd än idag. Rycker till varje gång det smäller av en,känner mig iallafall väldigt

trygg med min kille,han fanns där hela tiden. Vi hittade en super plats,vi stod i ett litet lusthus där vi såg ut

över hela stan,det var otroligt vackert. Min nyårsafton blev magisk,hela året som vart åkte ut ur kroppen och

försvann vid tolvslaget,jag kände det i hela kroppen som att något lämnade mig och jag blev fri. Nu ser jag

fram emot det nya året,nya drömmar,nya bekantskaper,nytt hopp,nya kapitel. Jag ska göra det till mitt år<3


 

Dream it, Wish it, Do it <3


 


 


 


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards