Maaddeelejine

Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Madde - 2 januari 2016 18:28

Gokvällens :) Halv sju är klockan,det här är första gången för idag som jag äääntligen får sätta mig ner

och göra ingenting pjuh. Har sprungit runt på erikslund shopping center med mor min hela dagen bland

alla galna shopping människor med all rea som är i alla butiker. Snacka om att det var mycket folk där

men det gör inte mig någonting. Det var rejält utplockat dock men när rean är på 100, 150 och 200 kr

inte konstigt att det dom snyggaste plaggen försvinner först. Men jag hittade en del iallafall trots allt

utplock, jag älskar rea tada. Som killar är galna i sina bilar och ps4 är vi tjejer lika galna i att shoppa

kläder och inredning,alla är vi olika. Kläder är något av det roligaste jag vet,har blivit intresserad av

mode nu på senare tid och skulle lätt kunna tänka mig att jobba med något sånt ( nog en tuff branch )

men kul skulle det vara. Har ni kollat på filmen Djävulen bär prada? Jag älskar den,det är faktiskt nått

man skulle vilja göra som tjejen i filmen får chansen att jobba på en tidning med mode varje dag,det

skulle vara något. Jag köpte två tröjor som man har över sig,en träningsoveralls "jacka/tröja?",ett par

nya träningsbyxor som jag kollat på hundratals gånger i över ett år och nu fick dom äntligen följa med

mig hem :D En träningsbehå i lila,en ljuslykta,en prydnadssak,högtalare till mobilen och mera pärlor till

mitt pyssel ^^ Har världens ångest över alla pengar som flygit iväg idag men vatusan jag har blivit sååå

snål när det kommer till pengar till mig själv sen jag flyttade hemifrån. Direkt jag får in pengar på kontot

vill jag bara spara,lägga undan. Men samtidigt tänker ja,de är aldrig tajt med pengar i slutet av månaden,

jag har alltid pengar över när jag betalat alla räkningar och jag har alltid mycket sparpengar kvar även när

jag handlat nått så varför inte unna sig själv då och då? Ibland måste man ge sig själv en slap in the face

och säga det är okej att slösa pengar ibland,okeej? haha. Med det sagt,om 40 minuter börjar filmen Water

for elephants på trean som jag tänkte kolla på,riktigt bra film med två av mina favorit skådespelara också.

Det var min dag och min kväll,känner mig slutkörd i kroppen så tänker runda av min lördag med att slappa :)


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards