Maaddeelejine

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Madde - 3 januari 2016 14:07

Hellu söndag :) Då var helgen slut eller nästan iallafall,det är fortfarande många timmar

kvar på den här dagen innan helgen är helt slut. Haft en bra helg? Min helg har inte vart jätte

händelserik men den har vart väldigt bra ändå.Vaknade halv sju imorse helt klarpigg ? ?

Vad ska jag upp och göra halv sju en söndag morgon, nej skulle nog inte tro det. Tog ett

tag innan jag somna om men till slut somnade jag om. Känner ni er fortfarande pepp på

vårat nya år som kommit? Jag är,OM jag är. Har en känsla av att det kommer bli ett bra

år. För några veckor sen så köpte jag en bok som heter Min dag på 3 minuter och i den

finns samma frågor med en ny fråga för varje dag som du ska svara på. Har tagit bild på

frågorna, då förstår ni bättre vad jag menar (jag är en dålig förklarare )haha det blir bara

fel. För varje dag står det Dag 1, Dag 2 och såå vidare. Jag började nu den första januari,

jag är sån som måste " starta om " ett visst datum eller en viss dag eller månad. En heelt

vanlig tisdag eller torsdag skulle aldrig funka för mig. För mig funkar det bäst & jag måste

göra det som känns bäst för mig. Har också kommit fram till att jag ska inte använda ordet

jag SKA när jag ska börja med något utan jag ska använda ett annat ord,jag VILL. Som imorn

ska jag tillexempel börja gymma igen,men jag ska inte säga till mig själv att imorgon SKA du

börja gymma Madde oavsett vad. Istället ska jag använda metoden jag VILL gymma imorgon :)

DET mina kära tror jag är en mycket bättre metod att lyckas,då har man ingen press på sig själv.

Jag vill träna imorgon, det till och med låter mycket bättre både i huvudet och när jag säger det

högt. Prova själva och se sen vad ni tycker. Idag,idag blir det att bara slappa framför tv:n med

en massa bra filmer och pyssel. Söndagar dom är till för att slappa,det är slappar dagens dag haha.

Jag ska njuta av lugnet,att nu kan allt bara bli bättre ljusare händelserikare äventyrligare livsfullt<3

  

Jag tycker det här är en väldigt avslappnande sak att sitta ner med varje kväll. Jag känner mig

lättad och fri att skriva av sig. Jag gillar den här boken starkt och rekommenderar den starkt till

er som vill prova eller testa något nytt. Den finns på åhlens för 129kr,testa kan man alltid göra =)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards