Maaddeelejine

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Madde - 7 januari 2016 16:43

Oj vad den här dagen bara sprang iväg. Sov som en kratta igårnatt, det är nå fel på någons bil

här på området (tror vi iallafall) för två nätter i rad nu har billarmet satt igång varje 5:e minut

i tre till fyra timmar. Det var bara att ge upp på att försöka somna,det var ett alldeles för högt

larm som man blev knäpp på! Jag hoppas innerligt att det är tyst inatt. Mina ögon gick åt olika

håll imorse fast klockan var elva haha jävla bil att hålla en vaken till halv fem. Tvinga mig upp

för vägrar att sova bort hela dagen (kunde lätt gjort det för första gången) men när jag fått i

mig frukost var dagen räddad,vart hyffsad pigg. Packade väskan för att åka till gymmet, hade

lite ångest att ta mig ut i - 19 grader när jag såg det på mobilen men slog bort den tanken och

tog mig ut iallafall. Det var inte jätte kallt ute men jag klär mig med dubbla plagg,väägrar att

frysa. Tror däremot att hur mycket kläder man än har på sig,hur tjock jacka man än har spelar

det ingen roll för man fryser iallafall. Jag och kyla vi går inte ihop,gör allt för att undvika kylan.

Just nu längtar jag som en tok efter sommaren,det skulle vara underbart med värme men vi är

närmare sommaren än vintern,får hålla den tanken i huvudet då blir det lite lättare när man är

ute i kylan. Det gick väldigt bra på gymmet idag, kände inte något illamående eller yrsel inget

som jag gjorde sist. Hade mycket mer styrka idag,som att batterierna laddat två tre procent :)

Idag var det kul att gymma,vart med peppad när det gick som jag nästan ville. Imorgon får det

bli en promenad istället. Det här känns galet bra,har hållt igång med träning varje dag den här

veckan förrutom igår men man måste vila kroppen också. Det är aldrig bra att börja hårt utan

jag startar mjukt och lugnt för att kunna köra hårt sen. Ser den här dagen som en lyckad dag<3


 

Minus 19 stoppar inte mig,det är alltid skönt med en nypa frisk luft :)


 

Nu är jag igång igen,det känns bättre än något på länge<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards