Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Madde - 11 januari 2016 14:21

Vi ser det snöar,vi ser det snöar ja det vräker ner snö här verkligen,nu när jag börjar tröttna

på allt som har med vinter och kyla att göra haha typiskt. Det är bara att bita ihop,acceptera

att det är som det är för det är iallafall ingenting jag kan göra åt saken. Man vill bara stanna

hemma,krypa ner under en varm filt och kolla på en bra serie. Det var precis vad jag och min

kille gjorde igår hela dagen till sent på kvällen. Vi har nästan redan kolla på halva serien utav

vänner,är helt beroende av serien. Man kommer in i deras liv,man känner med dom som om

man nästan känner dom haha som om det där är deras riktiga liv MEN det är det som gör det

en till en bra serie när man är helt fast,man vill bara kolla mer och mer och mer. Vi ska börja

på säsong fem idag sen är det bara 5 säsonger kvar,undra vad man ska kolla på sen? Tips på

bra serier önskas alltid om ni har någon. Då var tre veckors jullov slut,julen, nyår och helgen

är över. Det är måndag, ny vecka och imorgon börjar verkligeheten för mig igen. Det ska bli

väldigt skönt faktiskt, tillbaka till vanliga rutiner då funkar livet som bäst enligt mig iallafall.

Men innan jag hoppar in i verkligheten igen kände jag att det behövdes en förändring. Därav

klippte jag mig kort (mitt hår växer tillbaka snabbare än vad jag blinkar) blev skitsnyggt,jag

blev mer nöjd än vad jag trodde att jag skulle bli faktiskt. Har hört att jag ska se mer vuxen

ut i kortare hår,får alltid höra hur jag ser jätte ung ut för min ålder vilket jag gillar självklart

men ibland vill man känna sig vuxen. Känner mig som en ny tjej som mamma sa till mig, min

nya flicka hehe typiskt mammor men det känns väldigt bra,nu är jag redo för en ny termin :)


 

Känner mig lättare och fri ^^

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards