Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Madde - 18 januari 2016 13:17

Jaha då var helgen över,tycker min helg har vart skapligt bra för att varit så pass lugn som 

den har vart. I fredags var det myskläder och slappa all day and all night long,det var precis

vad jag behövde. Fångarna på fortet har börjat igen, måste säga att det programmet var så

mycket bättre i början när det kom för nu har dom gjort om med vissa saker. Tänkte iallafall

ge det en chans nu,det var familjen Montazami mot familjen Bagge. Eftersom jag gillar Maria

hon är hur kul som helst och gullig på alla sätt vilket gjorde att jag hejade mer på den familjen

trodde däremot att det inte skulle gå bra för dom,men dom var GRYMA hon och hennes döttrar.

Dom var ganska överlägsna från start,jag vart impad faktiskt. All ära till dom. Laila bagges lilla

son Liam,vilken sötnos. Det var jätte roligt när Liam blev stressad då svär han tydligen utan att

han inte kan rå för det och då sa Laila *sluta att svära* var ganska roligt att se barnuppfostran i

tv hon körde med,man fick sig några goda skratt. Det låter inte lika kul när jag skriver det men

det var roligt på teven. I lördags mådde jag bättre än någonsin,jag kände inte av min ångest på

hela morgonen/dagen/kvällen och natten. Njöt,njöt,NJÖT var vad jag gjorde. Satt,gick,stod med

ett leende på läpparna för att jag mådde bra och kunde känna av mitt "vanliga" liv för en dag,det

var helt underbart. Jag älskade den här dagen,jag njöt till fullo och ville aldrig att dagen skulle ta

ta slut. Efter i lördags fick jag lite mer hopp att det kanske kan vända,positiva tankar,positivitet.


SÖNDAG:

Hade inga som helst planer på att gå ut,hade bestämmt mig i torsdags att jag ska vara inne hela

helgen,tänker inte sätta min fot utanför dörren. Gick upp i skaplig tid,åt frukost i vardagsrummet

vilket inte är vanligt. Pling hör jag från mobilen,då är det min tjejkompis Elin som jag gått i skolan

med på högstadiet som jag börjat umgåtts med igen men inte träffat sen i somras. Hon undrade om

jag ville med ut på en promenad nere vid hamnen. Det tog emot,jag ville ut för solen lyste och det såg

skönt ut men samtidigt satt jag bra där jag var i värmen under filten till ett bra program men det var

ett tag sen jag umgicks med någon och tog min chans. Lager på lager av kläder klädde jag på mig,tog

bussen ner till stationen och mötte upp henne vid elba båten. Till en början var det inte speciellt kallt,

vi gick runt lillåudden,ut på bron och sen ut på isen. Har inte vart ute och gått på isen sen jag var liten

med mormor och morfar. Kan tycka det är lite små läskigt,till en början sa jag nej men utmanade mig

och gjorde det. Fok åkte skriskor,kälke,solen lyste över mälaren,det var vackert. När vi gått kanske en

45 minuter börjar jag verkligen frysa,tappade känseln i fingrarna (hade dubbla vinter vantar) mina tår

försvann nästan (hade både strumbyxor,strumpor och sockor). Näsan,läpparna,tungan försvann nästan

av kylan. Har aldrig aldrig ALDRIG någonsin frysit så mycket i heeela mitt liv. Vi var långt långt bort,på

vägen tillbaka till bussen,haha trodde aldrig att jag skulle få komma hem. Tog en kokhet dusch,kan säga

att det gjorde ont i fötter,händer och ansikte,ni vet hur det sticker när man är kall för att försöka sen bli

varm? Efter en halvtimme frös jag i duschen fast jag hade kokhet vatten på,det tog ett bra tag innan jag

verkligen blev mig själv igen. Trots den hemska kylan var promenaden jätte mysig,vi hade mycket snack

om allt möjligt och det kändes som om vi kom varandra närmare. Resten av kvällen satt jag med två filtar

och ett täcke över mig,haha. Jag är väldigt nöjd över min helg,den var ganska blandad av lugn och annat<3


 



 


<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards