Maaddeelejine

Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Madde - 22 januari 2016 11:02

Godmorgon fredag,som vi har längtat efter dig hela veckan :) Klev upp nio imorse,kände att jag

ville ta vara på dagen. För mig är det här inte vilken fredag som helst. Mitt första möte hos min

psykolog är idag. Det är med blandade känslor. Nervös. Glad. Arg. Som sagt känner mig blandad

av känslor men mest förväntansfull. Det här kan vara min chans att vända på livet,har sett fram

emot den här dagen i flera månader,nu är den äntligen här. Det blev ändrade planer,skulle börja

hos en kvinna som bor i Arboga men jobbade i västerås också. Helt plötsligt hade hon inga tider

här,då skulle jag vara tvungen att åka till arboga två gånger i veckan halv fem på kvällen vilket

innebär att jag skulle vara hemma runt åtta på kvällen. Kändes inte värt varken pengar eller tid.

Nu har jag hittat en tjej som verkar top of the hill,många har rekommenderat henne,hon erbjöd

mig en gratis gång nu första gången där hon vill lyssna på mig,höra min historia och kolla vad är

det hon kan hjälpa mig med och vad är bästa tekniken att köra. Har en bra känsla för det här,nu

måste jag bara tänka positivt och framåt. Det ska bli skönt att prata med en främmande person

som ligger på professionell nivå,som vet vad hon pratar om,som vet vad hon gör. Det här känns

som min sista chans till att få tillbaka mitt liv. Som det är just nu lever inte jag. Kroppen den är

slut. Känner mig som en utsliten 80 -åring. Det är som att någon håller min kropp under vattnet,

jag kämpar och kämpar för att ta mig upp till ytan bara för att kunna få lite luft för att orka att

kämpa på lite mera. Det gör ont i alla organ, vattnet dränker mig och ibland vill jag bara släppa

taget för att slippa lida men jag tänker inte låta livet ta ifrån mig min lycka,jag skaa övervinna

mina rädslor, utmaningar & fighter. Det här är mitt liv, ingen går i mina skor och har rätten att

säga hur jag ska leva mitt liv. Jag bestämmer över mitt liv,ingen annan. Det är dags nu,behöver

en förändring i mitt liv på många plan & det är bara jag själv med hjälp på vägen att komma på

rätt bana igen. Peppad det är vad jag är,nu är det min tur att börja leva mitt liv en gång för alla :)


 

Den dagen jag får veta hur man lever som lycklig,då blir jag fri<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards