Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Madde - 1 februari 2016 16:30

Kan inte vara mer lättad över att januari är över, det har vart en hemsk månad men som slutade

på ett bra sätt. Det som inte dödar en gör en starkare,på något sätt i allt jobbigt som vart är jag

glad att det hände annars hade den här förändringen inte funnits på kartan i mitt liv idag. Känner

mig tacksam att saker håller på att vända till det bättre nu. För en vecka sen hade jag inte kollat

med dom här ögonen, tänkt dom här tankarna och känt dom här känslorna. Nu går jag runt varje

dag med ett stort leende på läpparna och kan inte sluta lee. Det här kunde slutat mycket värre,är

glad att jag gick till läkaren i tid. Vågar inte ens tänka på hur det kunde gått annars men det ska

jag inte tänka på,det finns inte längre. Det är fortfarande en lång resa kvar,det här är en början

på något väldigt stort,för mig är det mäktigt. För att bara gått en vecka går det ofattbart BRAA?

Mirakel händer,dom finns,det vet jag nu. Det här miraklet gav mig en spark i arslet och fick mig

att öppna mina ögon,det var som ett adrenalin med överlevnadsinstinkt for rakt genom kroppen.

Pretty cool feeling kan jag säga. Har en sån livslust att leva nu,uppfylla mina drömmar och inget

kan stoppa mig nu. Det här har jag väntat på i flera år,kunde aldrig tro att det skulle hända, det

fanns inte ens. Ganska sjukt hur en depression kan vrida dina tankar,känslor,beteende,allting ?!

Nu när jag har en insikt hur det fungerar har jag börjat kunna förstå varför jag har vart som jag

vart,varför jag känt som jag känt,varför mina tankar vart som dom är. Alla pusselbitar som jag

inte förstått mig på i flera månader börjar plupp plupp plupp hamna på sina platser. Jag var inte

knäpp,det är inte fel på mig,det där var inte jag. Enorm lättnad,har hela tiden känt att nått inte

står rätt till men trodde jag bara blivit bitter men det var inte ens i närheten av vad jag trodde.

Nu vill jag bara ta en dag i taget,leva för dagen och njuta av vad livet har att bjuda på. Är mer

än redo,jag är så redo att leva. Att förändra mitt liv till det bättre det är det bästa beslutet jag

tagit på många år,nu är det min tur att bli lycklig. Jag ser fram emot framtiden med bra hälsa<3


 



 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards