Maaddeelejine

Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Madde - 10 februari 2016 16:47

Vilken bra onsdagt det här har vart,klev upp åtta imorse för hade läkartid klockan elva.

Det snöade för fullt utanför fönstret men det störde mig inte ett dugg,jag njöt av mina

goda äggmackor och en kopp med tee. Då mår man bra,det rusar i kroppen av njutning

som om solen lyser på en. Frukost för mig är den bästa måltiden, den är guldvärd varje

morgon. Var ganska nervös att åka till läkaren men hade en magkänsla att det skulle gå

bra. Vi kollade min vikt,på en vecka och 6 dagar har jag gått upp 1kg. Det låter inte så

mycket men hon var imponerad att jag faktiskt gått upp något alls. Från att vart jätte

nere och haft svårt att äta på grund av depressionen har jag på bara två veckor börjat

äta fyra gånger om dagen,tar hand om min kropp,ser redan friskare och piggare ut,det

är stort för mig på väldigt liten tid. Fick svar på mina andra prover jag behövde ta om,

alla såg bra ut men hade en del brist på foss som är skelettet. Man ska äta mycket ägg,

broccoli,dricka mjölk vilket är saker jag äter varje dag så fortsätter jag som jag gör nu

kommer det här gå i raketfart. Kan inte vara mer stolt över mig själv,men att även höra

från min läkare hur imponerad hon är över mig,hur få klarar det här utan tillskott,lägga

in sig på sjukhus med dropp och foss tabeletter har jag gjort det på egen hand med att

äta mycket mat,nyttig mat,varierad mat och hålla i tiderna mellan måltiderna. Jag ville

visa henne att det inte bara var snack utan också action,jag är på god väg och nu finns

det inget som stoppar mig. Men det bästa av allt var frågan om barn,har vart orolig nu

i många år att jag inte kan bli med barn på grund av kroppen med alla brister på dessa

vitaminer men hon sa att det behöver du inte ens fundera på,du kunde bli gravid innan

det här,du kan bli nu om du skulle vilja och senare i livet. Mina axlar åkte ner, den där

stenen från bröstet försvann. Jag har bara vart noga med preventivmedel,det har inte

vart något med att kroppen inte kan bilda ett barn,det gjorde min dag,vilken lycka <3


 

When the time is right,then it will happend<3


 




Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards