Maaddeelejine

Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Madde - 29 februari 2016 17:06

Ifall någon spotify älskare har missat listan *Veckans tips av spotify* hittar ni den i eran egna spalt

där ni gjort listor. Hur bra ide som helst,nästan varje vecka är det hur gryma listor som helst. Man

ser fram emot varje måndag att bara logga in,lyssna på en ny lista och lägga till låtar. Vissa veckor

kan det vara mindre bra låtar men oftast fyra av fem veckor är man exalterad av listorna. Har vart

inne alldeles nyss eller för ett tag sen och lyssnade på veckans lista gjord av spotify, jag älskar den.

Hittade två favorit låtar,en med power i och en lugn låt,mitt hjärta blir kär när jag får bra musik<3

In in in om ni har missat det här,det här får man bara inte missa för dom prickar verkligen in så rätt

musik val av låtar i princip varje vecka. Jag har en vääldigt bred musiksmak,tycker om allt från pop

till rock till hophop till ballader till svensk musik. Music on,world off. Den bästa känslan,att bli helt

frånkopplad från verkligheten ett tag och vara i sin egna värld. Jag lever för musiken,den är en stor

räddning för mig många gånger och har alltid vart. Skulle aldrig kunna leva utan musik,music is life<3


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards