Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Madde - 11 mars 2016 18:06

Shit pomfrit vad fort den här veckan har gått,känns som jag knappt hunnit med veckan innan det

blev fredag,det är det jag säger,för varje vecka som går då går veckorna fortare och fortare hela

tiden. Den gråa veckan är över och solen har tittat fram vilket är lika med en piggare och gladare

Madde,jajjamensan. Blev lite fredags shopping så här på eftermiddagen med mamma på stan,det

var inte min tanke från början men mina ben gled in i affärerna utan att jag kunde styra det hehe.

Hittade en t-shirt, en somrig beige tunn tröja & en turkos tjocktröja på New Yorker. Indiska alltså

wow wow WOW vad snygga stora muggar dom har (beslutångest.com)men när jag hittade den som

jag köpte var det kärlek vid första ögonkastet,det är då man ska slå till när det bara känns så rätt.

Sist men inte minst tre nya färgpennor nu när jag börjat måla igen i vuxen målarböckerna, det gör

mig lugn och lite av en släng terapi. Ni som målar i böckerna vet vad jag pratar om. Vart hur nöjd

som helst med mina inköp. Sitter och väntar på att klockan ska slå sju,då börjar Dr Phil,det är min

höjdpunkt varje kväll ^^ Ni som inte vet och för er som redan vet börjar Let´s Dance ikväll,det ser

jag fram emot dansfreaket som jag är. Dom har redan avslöjat lite på tv oh internet vilka som ska

vara med och dansa,det tycker ja är tråkigt allvarligt talat. Jag som ser fram emot att verkligen se

en ny säsong då vill jag överraskas vilka som är med,det är lite av spänningen i första programmet.

Har försökt att undvika det så mycket jag kan,sån är jag iallafall som vill överraskas hehe. Det är en

fin blå färg på himlen nu och månen är rätt tunn men lyser fint där uppe,nu myser vi in helgen hörrni<3


 

Kär i alla tre plagg men den beiga tröjan och t-shirten med ugglan går hem lite extra i mitt hjärta ^^

 

Älskar dom här muggarna<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards