Maaddeelejine

Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Madde - 13 mars 2016 18:22

Det bästa med att läsa bloggar,särskilt om man hittar en eller flera man verkligen fastnar för är

att man blir inspirerad och man tar till sig saker som man själv känner igen sig i och dom gör en

ibland lite klokare. Har alltid tyckt om att både skriva och läsa sen jag var ganska liten,kommer

inte direkt ihåg när jag började blogga men skrev mycket dagbok som liten flicka. Har säkert 5

till 8 stycken i förrådet hos mamma. Det är alltid roligt att ta fram dom ungefär 1 gång om året

och läsa igenom dom. För några år sen snubblade jag in på en tjejs blogg, hon är både psykolog,

relationsexpert,terapeut och det bara fortsätter. Hon är allt och kan allt känns det som, hon är

en fantastiskt bloggare som skriver dom mest inspirerande inläggen man ALLTID känner igen sig

i. Ni som är mycket för psykologi,tips på relationer i kärlek,vänskap,jobbet m.m in och läs den

här bloggen www.relationsproffset.se/bloggen-i-date-joo/ Ni har säkert både hört om henne på

radio och tv då hon var med i NRJ två gånger i veckan. Den andra bloggen jag följer hon vet ni

säkert vem hon är, Saga Scott som var med i Paradise Hotell. Hon fick mycket skit i såpan men

vilken gullig och klok tjej. Hon är precis som vi andra,har mycket i bagaget och inte haft det så

lätt i livet men skinn på näsan det har hon. Har läst hennes blogg i ett år nu tror jag,faktiskt så

tycker jag personligen att den bara blir bättre och bättre. Hon har blivit mer öppen,mera säker

på sig själv och skriver personliga saker man kan relatera till. Tycker ni ska följa hennes blogg,

http://sagascott.com


Den tredje bloggen även där en tjej som ni säkert också vet vem det är,

Isabella Löwengrip även kallad blondinbella i hennes yngre dagar. Hon skriver mycket om sina

barn,sin vardag,sitt jobb vilken är intressant men jag är mer för dom där inläggen där man tar

till sig vartenda ord man läser och man vill att inlägget aldrig ska ta slut. Ibland kommer mera

privata inlägg man känner igen sig i eller tänkt på eller undrat över. Men i övrigt tycer jag att

Isabella är en väldigt intressant och inspirerande person som är en småbarnsmamma i sån ung

ålder,egen företagare, kännar en hel del pengar, gift med en bra kille och klarar av sin vardag

trots fulla händer varje dag med allt hon gör. Det om något är en stor förebild för mig,hon är

och har det jag vill ha som jag strävar efter förrutom att bli egen företagare och pengar dom

är inte allt för mig men resten hatten av att hon klarar allt och alltid har ett leende hur trött

och slut hon är. In och läs http://www.blondinbella.se/ Läser en hel del andra bloggar också

men dom här tre tycker jag mest om,dom som jag alltid läser först och ser fram emot att läsa

varje dag. Trevlig läsning,hoppas ni tycker om dom lika mycket som mig och blir inspirerade<3


 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards