Maaddeelejine

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Madde - 16 mars 2016 18:05

Vilket fantastiskt väder det har vart idag,min vinterjacka fick hänga kvar på kroken hemma och på

åkte min höst/vår jacka äntligeeen :D Solen värmde verkligen också,kom lite tidigt till skolan idag

så satte mig på en bänk och blundade mot solen helt underbart som jag längtat efter en sån stund.

Hoppas det är lika fint imorgon när man är ledig,då ska jag vara ute så mycket jag bara kan,sämst

att det var skola idag och behöva sitta inne när man bara ville vara ute. När det är sånt här väder

då blir jag sugen på att sitta och lyssna på bra musik,träna,äta något sött,cykla och mycket mera

därtill. Det är som att alla negativa känslor åker ut ur en och man är inte annat än glad,jag älskar

det här vädret. Tänk sen när man kan gå i shorts och linne, känns inte speciellt långt bort för det

är inte jätte länge kvar till sommaren nu. Jag tänker inte ha för höga förhoppningar och säga att

det här kommer bli den bästa sommaren i mitt liv,det sätter bara press på en själv. Har lite små

planer,tripper och resor att åka på men jag tänker ta sommaren som den kommer och hoppas på

att det blir den bästa men inte mer än det tänker jag tänka. Det blir som det blir,det blir nog till

det bästa om man inte tänker på det utan då blir det så av sig själv,får bli mitt sommartänk i år :)


 

Hej VÅREN<3

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards