Maaddeelejine

Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Madde - 18 mars 2016 18:41

Fyfasen vilka mardrömmar jag drömt igårnatt,sov extremt oroligt och vaknade både halv fyra

och halv sex med hjärtklappningar och vettskrämd haha usch hatar mardrömmar. Sov inte alls

speciellt bra,kände mig inte direkt utvilad eller pigg imorse men det var bara att gå upp,börja

göra sig iordning för att åka till skolan. Hade kommit halvvägs med sminkandet, det plinga till

i mobilen, det var från min lärare. Hon var sjuk, jag bara satt och kolla på mig själv där i min

spegel och kände lite hur irritationen flyta genom kroppen för jag hade kunnat sova lite längre.

Jag fortsatte sminka mig,planerade om dagen i mitt huvud och kände för att shoppa lite. Sååå

ringde jag mamma för att fråga om hon ville gå på stan eller erikslund,de blev Erikslund. Hitta

så mycket fint för bra priser,det gillas. Gjorde riktigt bra fredagsfynd verkligen,nu är man rätt

mör i fötterna och trött i knoppen. Är super nöjd med mina inköp,nu inväntas DrPhil och Let´s

dance för min del så ska krypa ner i soffan under mitt sköna varma täcke,älskar fredagsmys<3


 

Mycket rose,rosa och somrigt <3



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards