Maaddeelejine

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Madde - 4 april 2016 17:33

Precis som rubriken beskriver dagens ämne är det precis vad det vart idag,tagit min sista spruta idag

i andra skinkan och det verkligen draaar i vänstra skinkan haha. Fick också ta om några blodprover då

hon som tog proverna på mig grävde och rörde om med nålen i armen mer än vad den andra tjejen gör

vilket slutade med ont som attan i armen. Hela min vänster sida på kroppen känns handikappad idag :P

Vi ska inte ens prata om natten till den här dagen,det måste varit fullmåne eller något för har verkligen

sovit uruselt,vändit och vridit hela natten,drömt marddrömmar,pigg,trött kaos natt. Hur jag orkat med

den här dagen med läkarmöte klockan tio och två,somnade en timme i soffan direkt jag kom hem vilket

var preecis vad jag behövde :) Nu om något helt annat,igår var jag på erikslund shopping center en liten

stund med mamma,hör och häpna för första gången i hela mitt liv har jag äntligen hittat ett par jeans där

jag slipper vika upp vid fötterna. Verkar som om någon finally fattat att det finns korta människor också ;)

Kan verkligen inte sitta på rumpan som vanligt haha men om två dagar försvinner smärtan. Någon annan

som undrar vart solen tagit vägen? Det var inte roligt att behöva gå ut idag men kylan håller en verkligen

vaken iallafall. Jag ska spendera resten av den här kvällen i soffan och lida ut smärtan som jag hoppas är

mindre imorgon. Wake up, kick ass, reapet ! Det är bara att vara envis och tänka positivt,då går allting<3


 


Perfekt för lilla mig och äntligen svarta jeans ^^


 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards