Maaddeelejine

Alla inlägg den 6 april 2016

Av Madde - 6 april 2016 17:48

Från ingenstans igårkväll fick jag as ont i vänster öra (typiskt öronbarn) det gjorde också ont när jag svalde. Hade egentligen skola idag men hoppade över det,jag är den som iallafall jämt är i skolan så vad gör en dag? Tog en fika med min fina vän Martin som jag nu känt i 10 hela fantastiska år och Linnea kom ner till stan också efter en stund . Trots en regnig dag och smått hängig med ont i halsen blev det en mysig dag med lite skitsnack, lite skratt och vänskap. Exakt det jag behövde idag <3 Vägrar att bli sjuk eller förkyld det finns varken tid eller ork till det. Ska göra allt allt ALLT för att hålla mig frisk. Precis druckit en varm kopp tee vilket för stunden hjälper i halsen men med bra sömn ,mat och vila kan man undvika att bli sjuk. Det är vad jag tänker göra för just nu känner jag mig peppad med annat. Wish me luck :)

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards