Maaddeelejine

Alla inlägg den 11 april 2016

Av Madde - 11 april 2016 16:19

Den där känslan när man har hittat helt rätt psykolog slår rätt många andra känslor. Hon är

en heelt fantastisk kvinna som verkligen tar sig tiden att hjälpa mig,jag uppskattar det till

tusen vilket jag sa till henne idag också. Hon kom faktiskt hem till mig idag,hon gör besök

hemma ibland för att se i vilka rum ångesten sitter i mest för mig. Hon hade även med sig

en sån där vuxenmålarbok vilket jag inte förstod varför men då hon vet att jag målar själv

i dom att jag har några fick jag den av henne helt sprillans ny,hur gulligt är inte det av hon

att göra? Det gjorde mig jätte glad. Det var länge sen jag kände att någon gjorde något för

mig helt av sig själv för ingen orsak alls utan bara gjorde det för att dom kände för det,jag

minns inte ens sist det hände mig? Det värmde mitt hjärta otroligt mycket. Det blev en rätt

känslosam timme med henne som alltid men jag får alltid ut något av våra träffar,kvällarna

hemma känns mycket mer avslappnande och lugna för min del i kroppen,det är guldvärt för

mig<3 När mötet var slut åkte jag ner på stan för att möta upp mamma,då ringer min fina

vän Linnea helt oväntat att hon vill träffas det blev två flugor i en smäll,the best kind of it.

Vi gick runt en stund med mamma sen gick vi runt själva. Strosade runt i lite affärer sen så

gick vi ner till kajen och satte oss. Träffade på min barndomsvän Daniella som är som min

egna lillesyster och hennes mamma som är min min mammas bästa vän. För att bara vara

måndag har den här veckan börjat på topp,vädret är helt underbart även idag med klarblå

himmel och solsken. Man är inte van vid solen,känner hur både igår och idag att man blir

helt slut efter några timmar ute men på det där sköna sättet. Humöret är tiptop,magen är

lite hungrig och nu går solen i moln då är det helt okej att slå på en serie. Trevlig måndag :D


 

Sooooooooool <3


 

Det här är LIVET<3


 

Alltså när man inte kan sluta tänka på något man såg sist på stan

då är det lika bra att köpa det och få ut det ur sitt huvud ^^


 

Jakten efter en bricka är över,till slut hittade jag en som är fin somrig och i perfekt storlek :D


 

Jag älskar den,har länge velat haft just en sån här ring och nu har

jag äntligen hittat just DEN DÄR<3



Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Skapa flashcards