Maaddeelejine

Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Madde - 1 augusti 2016 20:33

Någon mer som har ångest över att det redan är augusti? Det är konstigt hur när sommaren nästan

är slut när semestern börjar gå mot sitt slut är då man alltid säger till sig själv-jag borde ha njutit 

mer,jag borde tagit vara på dagarna mer. Det är iallafall en hel månad till av sommaren,det måste

vi göra det bästa av och njuta. Bara hoppas vädret visar sig från sina bästa sidor. Har börjat läsa en

hel del nu,köpte en bok nyligen den läste jag ut på två dagar. Min första bok läste jag ut på kanske

tre fyra veckor. Nu imorgon måste jag ner på stan och köpa en ny bok, känner att det här kan bli en

dyr hobby fast där har jag ett tips som kanske inte är för alla men för andra. På myrorna säljer dom 

pocket böcker för 10kr 20kr det är ingenting. Dom har alla genrer gamla som nya böcker,så har man

inte största plånboken eller inte vill lägga ner mycket pengar på böcker då är myrorna det bästa att

gå till. Har själv hittat många bra böcker där, väldigt nya för tio ynka kronor. Är ni sommar eller en

vinter läsare eller kanske året runt läsare? Har haft mer ro på sommaren att läsa faktiskt och är mer

för att pyssla på vintern. Sitta ute på balkongen eller altanen, det är tyst runt dig förrutom fåglarna

som kvittrar och barn som skrattar. Solen värmer och du känner vinden i håret medans du är helt inne

i din bok. Helt underbart. Augusti ge oss ditt bästa från alla håll och gör den här månaden fantastisk.

 

Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards