Maaddeelejine

Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Madde - 5 augusti 2016 20:13

Vilken ruskit tråkig dag det här har varit,kan klockan gå saktare liksom?? haha. Sitter och kollar på

Allsång på skansen just nu med mamma från i tisdags,vi båda missade det av olika anledningar men

nu så. Vi ska själva ditt i sista programmet när Zara Larsson kommer ditt, kan bara tänka mig huuur

mycket människor det kommer vara där då. Hon är grym på att sjunga den där lilla tjejen,så mycket

röst i en sån liten kropp. Kommer ihåg första gången jag såg henne i talang på tv & sjöng till Whitney

Houston wow och då var hon bara sju åtta nio år och nu är hon känd i hela världen ganska så häftigt.

Jag skulle egentligen behöva tvätta håret ikväll men alltså finns det något tråkigare än tvätta håret?

Det tar tid,det är så mycket hår och axlarna blir helt slut. Det får vänta till imorgon. Har redan gått

två veckor sen jag flyttade in till mamma,bara en och en halv månad kvar bara att bita ihop och göra

det bästa av situationen. Det funkar bra men ibland får man bita sig i tungan. Det känns & märks att

jag vuxit som person sen jag bodde hemma på heltid och tur är väl det. Det funkar här hemma på ett

helt annat sätt än sist,kanske för att det bara är för ett tag eller för att det var länge sen det är nog

en blandning av det. Men jag längtar hem,hem till mig där jag kommer få bo hur lääänge jag vill <3

 


Presentation


~ Från & med nu, här och nu ~

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hope Laugh Dream Love Live


Ovido - Quiz & Flashcards